Sunday 4 February 2018

거래 시스템 참조 아키텍처


알고리즘 트레이딩 시스템 아키텍처.


이전에이 블로그에서 지적 알고리즘 트레이딩 시스템의 개념적 아키텍처와 생산 알고리즘 트레이딩 시스템의 기능적 및 비 기능적 요구 사항에 대해 작성했습니다. 그 이후로 필자는 이러한 아키텍처 요구 사항을 충족시킬 수 있다고 믿는 시스템 아키텍처를 설계했습니다. 이 글에서는 ISO / IEC / IEEE 42010 시스템의 지침과 소프트웨어 엔지니어링 아키텍처 설명 표준을 따르는 아키텍처에 대해 설명합니다. 이 표준에 따르면 아키텍처 설명은 다음과 같아야합니다.


여러 표준화 된 아키텍처 뷰 (예 : UML) 및 설계 결정과 아키텍처 요구 사항 간의 추적 가능성 유지.


소프트웨어 아키텍처 정의.


시스템 아키텍처가 무엇인지에 대해서는 아직 합의가 이루어지지 않았습니다. 이 기사의 맥락에서 기능 요구 사항을 충족시키는 응용 프로그램 구성 요소를 지정, 배포 및 실행할 수있는 인프라로 정의됩니다. 기능 요구 사항은 시스템 및 해당 구성 요소의 예상 기능입니다. 비 기능 요구 사항은 시스템의 품질을 측정 할 수있는 방법입니다.


비 기능 요구 사항이 만족스럽지 않으면 기능 요구 사항을 완전히 만족시키는 시스템은 기대에 미치지 못할 수 있습니다. 이 개념을 설명하기 위해 다음과 같은 시나리오를 고려하십시오. 방금 구입했거나 구축 한 알고리즘 거래 시스템이 우수한 거래 결정을 내리지 만 조직의 위험 관리 및 회계 시스템과 완전히 작동하지 않습니다. 이 시스템이 귀하의 기대에 부응합니까?


개념적 아키텍처입니다.


개념적보기는 높은 수준의 세분화 수준에서 시스템에 존재하는 고급 개념과 메커니즘을 설명합니다. 이 수준에서 알고리즘 트레이딩 시스템은 4 개의 레이어와 두 가지 아키텍처 측면에서 분리 된 이벤트 기반 아키텍처 (EDA)를 따릅니다. 각 레이어 및 aspect 참조 아키텍처 및 패턴이 사용됩니다. 건축 패턴은 특정 요구 사항을 달성하기위한 입증 된 일반 구조입니다. 건축 측면은 여러 구성 요소에 걸쳐있는 교차 절단 문제입니다.


이벤트 중심 아키텍처 - 이벤트를 생성, 감지, 소비 및 반응하는 아키텍처입니다. 이벤트에는 실시간 시장 이동, 복잡한 이벤트 또는 트렌드, 거래 이벤트가 포함됩니다. 주문 제출.


이 다이어그램은 알고리즘 거래 시스템의 개념적 아키텍처를 보여줍니다.


참조 아키텍처.


비유를 사용하기 위해 기준 아키텍처는 내 하중 벽에 대한 청사진과 유사합니다. 이 청사진은 공통적으로 발생하는 요구 사항을 충족시키기 때문에 어떤 건물이 건설되고 있는지에 관계없이 여러 건물 설계에 재사용 할 수 있습니다. 마찬가지로 참조 아키텍처는 특정 요구 사항을 만족하는 구체적인 소프트웨어 아키텍처를 구성하는 데 사용할 수있는 일반 구조 및 메커니즘을 포함하는 템플릿을 정의합니다. 알고리즘 거래 시스템의 아키텍처는 공간 기반 아키텍처 (SBA)와 모델 뷰 컨트롤러 (MVC)를 참조로 사용합니다. 운영 데이터 저장소 (ODS), 추출 변환 및로드 (ETL) 패턴 및 데이터웨어 하우스 (DW)와 같은 우수 사례도 사용됩니다.


모델보기 컨트롤러 - 정보의 표현과 사용자의 상호 작용을 구분하는 패턴입니다. 공간 기반 아키텍처 - 느슨하게 연결된 처리 장치가 공간이라고하는 공유 연관 메모리 (아래 참조)를 통해 서로 상호 작용하는 인프라를 지정합니다.


구조보기.


아키텍처 구조 뷰는 알고리즘 거래 시스템의 구성 요소와 하위 구성 요소를 보여줍니다. 또한 이러한 구성 요소가 물리적 인프라에 어떻게 배치되는지를 보여줍니다. 이 뷰에 사용 된 UML 다이어그램에는 구성 요소 다이어그램과 배포 다이어그램이 포함됩니다. 다음은 SBA 참조 아키텍처의 전체 알고리즘 트레이딩 시스템 및 처리 단위의 배포 다이어그램과 각 계층의 관련 구성 요소 다이어그램 갤러리입니다.


자동화 된 상인 / 이벤트 처리 구성 요소 다이어그램 데이터 소스 및 사전 처리 계층 구성 요소 다이어그램 MVC 기반 사용자 인터페이스 구성 요소 다이어그램.


건축 전술.


소프트웨어 엔지니어링 연구소에 따르면 아키텍처 전술은 아키텍처 설계 결정을 통해 품질 속성 모델의 일부 측면을 조작하여 품질 요구 사항을 충족시키는 수단입니다. 알고리즘 거래 시스템 아키텍처에서 사용되는 간단한 예제는 연속 쿼리 구성 요소를 사용하여 운영 데이터 저장소 (ODS)를 '조작'하는 것입니다. 이 구성 요소는 복합 이벤트를 식별하고 추출하기 위해 ODS를 지속적으로 분석합니다. 아키텍처에서 사용되는 전술은 다음과 같습니다.


이벤트 및 순서 큐의 장애 패턴 이벤트 및 순서 큐의 공유 메모리 ODS의 CQL (Continuing Query Language) 수신 데이터의 필터 디자인 패턴을 사용한 데이터 필터링 모든 수신 및 송신 연결의 정체 방지 알고리즘 활성 큐 관리 (AQM ) 및 명시 적 정체 통지 업그레이드 용량을 갖춘 상용 컴퓨팅 리소스 (확장 가능) 모든 단일 실패 지점에 대한 능동 중복 ODS의 인덱싱 및 최적화 된 지속성 구조 ODS에 대한 정기적 인 데이터 백업 및 정리 스크립트 예약 모든 데이터베이스의 트랜잭션 내역 모든 오류를 탐지하는 명령 타임 스탬프가있는 이벤트에 주석 처리하여 '부실'이벤트를 건너 뜁니다. 최대 거래량 자동화 된 상인 구성 요소는 분석을 위해 메모리 내 데이터베이스를 사용합니다. AT에 연결하는 사용자 인터페이스의 2 단계 인증 사용자 인터페이스 및 AT 연결에 대한 암호화 MVC가보기를 관리하기위한 관찰자 디자인 패턴.


위의 목록은 아키텍처 설계 중 확인한 몇 가지 설계 결정 사항입니다. 그것은 전술의 완전한 목록이 아니다. 시스템이 개발됨에 따라 기능적 및 비 기능적 요구 사항을 충족시키기 위해 여러 가지 수준의 세분화 된 수준에서 추가적인 전술을 사용해야합니다. 다음은 장애 요인 디자인 패턴, 필터 디자인 패턴 및 연속 쿼리 구성 요소를 설명하는 세 가지 다이어그램입니다.


행동 적 견해.


이 아키텍처보기는 구성 요소와 계층이 서로 상호 작용하는 방법을 보여줍니다. 이는 아키텍처 설계를 테스트하고 시스템을 종단 간으로 이해하기위한 시나리오를 작성할 때 유용합니다. 이 뷰는 시퀀스 다이어그램과 활동 다이어그램으로 구성됩니다. 알고리즘 트레이딩 시스템의 내부 프로세스와 트레이더가 알고리즘 트레이딩 시스템과 상호 작용하는 방법을 보여주는 활동 다이어그램은 아래와 같습니다.


기술 및 프레임 워크.


소프트웨어 아키텍처 설계의 마지막 단계는 아키텍처를 실현하는 데 사용할 수있는 잠재적 기술 및 프레임 워크를 식별하는 것입니다. 일반적인 원칙으로서 기존 기술의 기능적 및 비 기능적 요구 사항을 적절하게 충족시키는 경우 더 나은 방법을 사용하는 것이 좋습니다. 프레임 워크는 구현 된 참조 아키텍처이다. JBoss는 JEE 참조 아키텍처를 구현하는 프레임 워크입니다. 알고리즘 트레이딩 시스템을 구현할 때 다음 기술과 프레임 워크가 흥미롭고 고려되어야합니다.


CUDA - NVidia는 고성능 전산 금융 모델링을 지원하는 많은 제품을 보유하고 있습니다. CPU 대신 GPU에서 몬테카를로 시뮬레이션을 실행할 때 성능을 최대 50 배 향상시킬 수 있습니다. Apache River - River는 분산 시스템을 개발하는 데 사용되는 툴킷입니다. 이것은 SBA 패턴 인 Apache Hadoop을 기반으로 애플리케이션을 빌드하기위한 프레임 워크로 사용되었습니다. 퍼베이시브 로깅이 필수 인 경우 Hadoop을 사용하면 큰 데이터 문제에 대한 흥미로운 솔루션을 제공합니다. Hadoop은 CUDA 기술을 지원하는 클러스터 환경에 배치 될 수 있습니다. AlgoTrader - 오픈 소스 알고리즘 거래 플랫폼. AlgoTrader는 자동화 된 상인 구성 요소의 위치에 잠재적으로 배치 될 수 있습니다. FIX 엔진 - FIX, FAST 및 FIXatdl을 포함한 FIX (Financial Information Exchange) 프로토콜을 지원하는 독립 실행 형 응용 프로그램입니다.


기술이나 프레임 워크는 아니지만 시스템과 구성 요소의 상호 운용성을 향상시키기 위해 API (Application Programming Interface)로 구성 요소를 구축해야합니다.


결론.


제안 된 아키텍처는 알고리즘 거래 시스템에서 확인 된 매우 일반적인 요구 사항을 충족 시키도록 설계되었습니다. 일반적으로 알고리즘 거래 시스템은 각 구현마다 다른 세 가지 요소로 복잡합니다.


외부 엔터프라이즈 및 Exchange 시스템에 대한 종속성 비 기능 요구 사항에 대한 도전과 진화하는 아키텍처 제약.


따라서 제안 된 소프트웨어 아키텍처는 특정 조직 및 규정 요구 사항을 충족시키고 지역 제약 조건을 극복하기 위해 사례별로 적용해야합니다. 알고리즘 거래 시스템 아키텍처는 자신의 알고리즘 거래 시스템을 설계하고자하는 개인 및 조직을위한 참고서 일뿐입니다.


사용 된 전체 사본 및 출처는 내 보고서 사본을 다운로드하십시오. 고맙습니다.


이전 이야기.


알고리즘 트레이딩 시스템 요구 사항.


다음 이야기.


Particle Swarm Optimization을 이용한 포트폴리오 최적화.


멋진 개관과 아키텍처에 대한 좋은 출발. 당신의 결론은 적절한 것이었고, 알고리즘 거래 소프트웨어 시스템이 관련성을 유지하기 위해 지속적인 백 테스트와 조정이 필요한 이유를 지적했습니다. 좋은 읽을 거리!


2016 년 2 월 1 일


상품 또는 고정 수입의 데이터가 부정확하거나 수신 속도가 느린 경우 모델은 특히 Black Swann 이벤트의 공간에서 계산하기가 어려울 수 있습니다.


이 기사를 주셔서 대단히 감사합니다. 1990 년대 후반부터 AI에 대해 생각해 봤는데 마침내 기술과 API가 일반적으로 제공됩니다. 기사와 블로그는 이전 연도의 꿈을 실현하는 첫 걸음을 내딛는 데 큰 도움이됩니다. 당신의 추가 벤처에 많은 감사와 행운을 빕니다!


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제품 세부 사항, 고객 서비스 및 판매 업체 위치


Hadoop으로 구축 된 현대 금융 서비스 아키텍처.


저스틴 시어즈.


이것은 산업 분야의 최신 데이터 아키텍처에 대한 시리즈 중 7 번째입니다. 이 시리즈의 다른 제품은 다음과 같습니다.


금융 서비스 사업은 위험을 최소화하고 기회를 극대화하는 데 관심이 있습니다. 은행은 계좌 개설의 위험성과 예금 보유의 기회를 비교합니다. 보험 회사는 청구액 지불의 위험과 보험료를 납부 할 수있는 기회의 균형을 맞 춥니 다. 투자 회사는 일부 증권이 가치를 잃을 것이라는 점을 알고 장기 포트폴리오 감사를 추구합니다.


규제 위험은 이러한 모든 비즈니스에 존재하며 항상 내부 위험이 있습니다. 소수의 악의적 인 개인은 악의적 인 활동이 눈에 띄지 않으면 특별한 손실을 초래할 수 있습니다.


Apache Hadoop에 막대한 양의 데이터를 저장하고 처리하는 은행, 보험 회사 및 증권 회사는 위험과 기회에 대해 더 잘 파악할 수 있습니다. 보다 심층적 인 분석 및 통찰력은 운영 마진을 향상시키고 치명적인 손실을 초래할 수있는 일회성 이벤트로부터 보호 할 수 있습니다.


금융 회사는 하둡을합니다.


다음의 참조 아키텍처 다이어그램은 금융 고객이 은행, 보험 및 투자 기업에서 채택하는 방식을 보여줍니다.


다음은 금융 서비스 회사가 고객 및 주주를 위해 더 많은 돈을 벌기 위해 Apache Hadoop을 사용하는 구체적인 방법을 설명하는 몇 가지 사례입니다.


화면의 새 계정 기본 위험에 대한 응용 프로그램.


매일 대형 소매 은행은 새로운 수표 및 저축 예금에 대해 수천 건의 신청서를 접수합니다. 이러한 애플리케이션을 허용하는 은행은 계좌를 개설하기 전에 제 3 자 위험 채점 서비스를 참조하십시오. 그들은 은행 업무 이력이 나쁜 신청자를 위해 공개하지 않는 추천을 무시할 수 있습니다.


이러한 위험도가 높은 계정의 대부분은 부실 관리 또는 사기로 인하여 과도하게 인출되고 인출되어 수백만 달러의 손실을 입혔습니다. 이 비용 중 일부는 계정을 책임있게 관리하는 고객에게 전달됩니다.


Apache Hadoop은 여러 데이터 스트림을 저장 및 분석 할 수 있으며 지사의 지점에서 새로운 계정 위험을 제어 할 수 있습니다. 은행가 결정과 결정시 제시된 위험 정보를 일치시킬 수 있습니다. 이를 통해 개인을 제재하고 정책을 업데이트하고 사기 패턴을 파악함으로써 위험을 제어 할 수 있습니다.


시간이 지남에 따라 누적 된 데이터는 은행의 위험 분석가가 볼 수없는 미묘하고 위험한 행동 패턴을 탐지 할 수있는 알고리즘을 알려줍니다.


2 차 시장에서 익명의 은행 데이터로 수익을 창출하십시오.


은행은 거시 경제 동향에 관한 정보를 보유하고있는 대량의 운영, 거래 및 균형 데이터를 보유하고 있습니다. 이 정보는 은행 외부의 투자자 및 정책 입안자에게 유용 할 수 있지만 규정 및 내부 정책에 따라 이러한 용도로 은행 고객의 익명 성을 엄격하게 보호해야합니다.


소매 은행들은 모기지, 소비자 금융, 개인 신용, 도매 및 재무 뱅킹과 같은 여러 LOB의 데이터에 대해 공통의 회사 간 데이터 호수로 Apache Hadoop을 사용했습니다. 중개 시장의 내부 관리자와 소비자 모두 데이터에서 가치를 창출합니다. 데이터 관리의 단일 지점을 통해 은행은 신원 확인, 마스킹, 암호화 및 사용자 인증과 같은 보안 및 개인 정보 보호 조치를 운영 할 수 있습니다.


사용 기반 자동차 보험에 대한 보험 지급 효율성을 향상시킵니다.


전통적인 자동차 보험은 과거의 운전 기록에 대한 "안전한"운전자 - 이미 발생했거나 발생한 교통 사고 - 를 차별화하고 보상하려고 시도합니다.


더 새로운 사용법 기반 보험 (Pay as You Drive 또는 PAYD라고도 함)은 보험 계약자가 실제로 어떻게 운전하는지에 따라 경험적 위험과 보험료를 일치 시키려고합니다.


보험 회사가 실제 운전 방법을 실제로 알고 있기 때문에 안전한 운전자는 비용을 덜 지불합니다. 보험 계약자가 이것을 알고 있기 때문에 PAYD 보험은 보험이 적용된다는 것을 알고 있기 때문에 전반적인 안전을 향상시키고 도로에서 더 많은 위험을 감수하는 운전자들 사이의 도덕적 해이를 줄이는 선순환을 촉진합니다.


GPS 및 원격 측정 기술의 진보로 인해 PAYD 정책의 가격을 책정하는 데 사용되는 운전 데이터를 수집하는 비용이 감소했지만 차량에서 발생하는 데이터 스트리밍은 매우 빠르게 증가하고 분석을 위해 저장해야합니다.


주요 보험 회사가 PAYD 데이터를 RDBMS 플랫폼에 저장했지만 저장 비용이 너무 높았 기 때문에 회사는 사용 가능한 데이터의 25 % 만 보유했습니다. 데이터의 하위 집합을 처리하는 데 일주일이 소요되었습니다.


HDP를 채택한 후 회사는 보험 계약자의 PAYD 지리적 위치 데이터를 100 % 보유하고 3 일 이내에 4 배의 데이터 스트림을 처리합니다. 더 많은 데이터. 빠른 처리. 하둡.


공유 데이터 호수로 보험 청구 분석.


하나의 Hortonworks 고객은 이미 규모있는 규모의 구조화 된 데이터를 분석 할 수있는 시스템을 갖춘 글로벌 재산 및 상해 보험 회사입니다. 구조화 된 소유권 주장이나 소셜 미디어 분석은 클레임 단위로 사용되었지만 쉽게 확장되지 않았습니다. 모든 텍스트 또는 소셜 데이터를 모든 구조화 된 데이터와 결합하는 것은 경제적으로 실행 가능하지 않았습니다.


Apache Hadoop이이를 변경했습니다. 훨씬 넓은 범위의 데이터 유형을 가져올 수있는 "읽기 스키마"시스템입니다. 이전에 흩어져 있던 데이터 웅덩이가 데이터 호수에서 통일되어 실제 위험에 대한 훨씬 더 명확하고 총체적인 그림이되었습니다.


HDP와 Hortonworks 파트너 SAS, Tableau 및 QlikView 간의 긴밀한 통합 덕분에 기존의 비즈니스 인텔리전스 도구 및 직원 기술을 사용하여이 심오한 데이터 저장소를 계속 분석 할 수 있습니다.


Hadoop "티커 플랜트"로 초 단위 SLA 유지 관리


티커 플랜트는 거대한 데이터 스트림을 수집 및 처리하고 상인의 가격을 표시하며 컴퓨터 시스템을 수초 내에 기회를 포착 할 수있는 속도로 빠르게 공급합니다. 이는 실시간 결정을 내리는 데 유용하며 장기간의 시장 동향 분석을 위해 수년간의 과거 시장 데이터를 저장할 수도 있습니다.


하나의 Hortonworks 고객은 HDP를 기반으로 시세 공장을 다시 설계했습니다. 하둡 이전에는 증권 거래소가 10 년 이상의 거래 데이터를 보유 할 수 없었습니다. 이제 매일 수천 개의 서버 로그 피드에서 기가 바이트의 데이터가 유입됩니다. 이 데이터는 초당 30,000 회 이상 쿼리되며 Apache HBase는 클라이언트의 SLA 대상을 충족시키는 초고속 쿼리를 가능하게합니다. 이 모든 것 및 보존 기간 또한 10 년 이상 연장되었습니다.


안티 Laundering 분석을위한 거래 로그의 감시.


투자 서비스를 제공하는 또 다른 Hortonworks 고객은 매일 15 백만 건의 거래와 30 건의 거래를 처리합니다. 스토리지 제한으로 인해 회사는 과거 거래 데이터를 보관하는 데 사용하여 해당 데이터의 가용성을 제한했습니다. 가까운 장래에, 거래가 끝날 때까지 매일의 거래 데이터를 위험 분석에 사용할 수 없었습니다. 이로 인해 돈세탁 또는 불량 거래에 대한 허용 할 수없는 위험 노출 시간이 생겼습니다.


이제 Hortonworks 데이터 플랫폼은 회사의 속도 - 분석을 가속화하고 데이터 보존 일정을 확장합니다. 여러 LOB의 공유 데이터 저장소는 모든 거래 활동에 대한 가시성을 높입니다. 거래 위험 그룹은 더 많은 위치, 실행 및 균형 데이터를 처리하기 위해이 공유 데이터 호수에 액세스합니다. 이들은 현재 근무일의 데이터에 대해이 분석을 수행 할 수 있으며 적어도 5 년 전부터 훨씬 오래 사용할 수 있습니다.


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데이터 기반 비즈니스 변환의 여정은 혼란스럽고 도전적 일 수 있습니다. Hortonworks는이를 이해하고 회사가 빅 데이터의 가치를 최대한 활용할 수 있도록 도와주는 여러 가지 도구를 제공합니다. 여행은 귀하의 비즈니스에 고유 한 기회를 이해하고, 어떻게 & 도약 하는지를 이해하는 것으로 시작됩니다.


뉴 가이에서 반사.


내가 "새 가이"이던 이래로 20 년이 지났습니다. 안녕 친구와 동료. 나는 호튼 웍스에서의 첫 90 일 후에 생각을 나누고 싶었다. 가장 적게 말하면서 스릴 넘치는 시간이었습니다. 정상적인 새로운 녀석 / 첫인상의 모든 것들이 있습니다. - & hellip을 아는 사람들에게.


Open Enterprise Hadoop 로드쇼 세미나 : 출시 예정.


Hortonworks는 또 다른 세계적 로드쇼로 도로를 다시 밟고 있습니다. Open Enterprise Hadoop 로드쇼는 비즈니스 및 기술 컨텐츠를 제공하고 Hadoop의 혁신을 주도하는 사람들을 만나고 이야기 할 기회를 제공하며 Apache Hadoop을 사용하여 비즈니스를 변화시키는 다른 사람들과 네트워크를 형성 할 수있는 소중한 기회를 제공합니다. & hellip 형식입니다.


아파치, 하둡, 팔콘, 아틀라스, Tez, Sqoop, Flume, 카프카, 돼지, 하이브, HBase, Accumulo, 폭풍, Solr, 스파크, 레인저, 녹스, Ambari, 동물원, Oozie, 피닉스, NiFi, HAWQ, Zeppelin, Slider, Mahout, MapReduce, HDFS, YARN, Metron 및 Hadoop 코끼리 및 Apache 프로젝트 로고는 미국 또는 기타 국가에서 Apache Software Foundation의 등록 상표 또는 상표입니다.


&부; 2011-2017 Hortonworks Inc. 모든 권리 보유.


고객 인터페이스.


이 장에서는 고객 인터페이스에 대해 설명합니다.


이 장에서는 다음 주제를 다룹니다.


고객 인터페이스 및 대량 가져 오기.


고객 인터페이스를 사용하여 데이터베이스에 이미로드 된 당사자와 관련된 계정을 포함하여 정당 및 계정 정보를 모두 가져올 수 있습니다. 그러나 고객 인터페이스는 독립적으로 실행되며 벌크 가져 오기를 사용하여 데이터베이스에 이미로드 된 파티 수준 정보를 고려하지 않습니다. 가져온 상대방과 연관된 계정을 가져 오기 위해 고객 인터페이스를 사용하려면 소스 ID가 모든 소스 시스템에서 고유한지 확인해야합니다. 만나다:


대량 가져 오기 개요, Oracle Trading Community Architecture 사용자 안내서


Oracle Trading Community Architecture 사용자 안내서의 인터페이스 테이블에 데이터로드.


관련 계정 가져 오기를위한 고유 한 소스 ID, Oracle Trading Community Architecture 사용자 가이드


고객 인터페이스 테이블 설명 및 유효성 검사.


다음은 고객 인터페이스를 실행할 때 5 개의 고객 인터페이스 테이블과 각 열에 대해 수행 된 유효성 검사에 대한 자세한 설명입니다.


테이블 이름 : RA_CUSTOMERS_INTERFACE_ALL.


이 테이블은 고객, 주소 W 비즈니스 목적 정보를 저장합니다. 고객, 주소 또는 비즈니스 목적을 가져 오지 않으려면이 테이블에 값을 입력 할 필요가 없습니다.


ADDRESS1 ~ 4.


이 4 개의 열에 고객의 주소를 입력하십시오. 최대 4 줄의 주소를 입력 할 수 있습니다.


AUTOMATCH_SET_NAME.


고객 프로파일 클래스에 대해 정의 된 기본 자동 일치 규칙 세트를 입력하십시오.


CITY, STATE, PROVINCE, COUNTY, POSTAL_CODE, COUNTRY.


고객의 주소에 대한 도시, 주, 도, 카운티 및 우편 번호를 입력하십시오. 이 주소로 세금을 계산하는 경우 TCA 지리 저장소에 이미 정의 된 올바른 값을 입력해야합니다. 세금 검증이 가능한 각 주소 구성 요소에 대해이 작업을 수행해야합니다. 오류가 있으면 고객 인터페이스 전송 보고서에 경고가 표시됩니다.


국가에 항상 값을 입력해야합니다.


ADDRESS_KEY.


이 열은 현재 고객 인터페이스에서 사용하지 않습니다.


ADDRESS_LINES_PHONETIC.


고객 주소의 소리 나 카나 (일본어) 표현. 이 열은 선택 사항입니다.


BILL_TO_ORIG_ADDRESS_REF.


이 레코드의 발송지 주소와 연결할 청구서 수신 위치를 입력하십시오.


CUSTOMER_ ATTRIBUTE_CATEGORY.


고객을위한 Flexfield 카테고리 정보를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다. 기술적 인 flexfield는 Interface 테이블에 제공된 데이터에 따라 업데이트됩니다. Interface 테이블에 제공된 데이터가 Null이면 해당하는 flexfield의 데이터도 지워집니다.


ADDRESS_ ATTRIBUTE_CATEGORY.


고객의 주소에 대한 설명적인 Flexfield 카테고리 정보를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다. 기술적 인 flexfield는 Interface 테이블에 제공된 데이터에 따라 업데이트됩니다. Interface 테이블에 제공된 데이터가 Null이면 해당하는 flexfield의 데이터도 지워집니다.


SITE_USE_ ATTRIBUTE_CATEGORY.


고객의 사이트 사용에 대한 설명적인 Flexfield 카테고리 정보를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


CUSTOMER_ATTRIBUTE_1 ~ 15.


고객을위한 Flexfield 정보를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


ADDRESS_ATTRIBUTE_1 ~ 15.


고객의 주소에 대한 설명적인 Flexfield 정보를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


SITE_USE_ATTRIBUTE_1 ~ 15.


고객의 사이트 사용에 대한 설명적인 Flexfield 정보를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


CUSTOMER_CATEGORY_CODE.


카테고리를 입력하여 고객을 분류하십시오. 미수금 조회 창에서 이전에 정의한 고객 범주를 사용하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


ADDRESS_CATEGORY_CODE.


고객 사이트의 주소 카테고리 코드를 입력하십시오. Oracle Receivables Lookups 창에서 정의 된 코드를 사용하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


CUSTOMER_CLASS_CODE.


고객을위한 고객 클래스를 입력하십시오. 미수금 조회 창에서 이전에 정의한 고객 클래스를 사용하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


CUSTOMER_KEY.


이 열은 현재 고객 인터페이스에서 사용하지 않습니다.


고객 이름.


고객의 이름을 입력하십시오. 이 항목은 필수 항목입니다.


CUSTOMER_NAME_PHONETIC.


귀하의 고객 이름을 음성이나 가나 (일본어)로 표기합니다. 이 열은 선택 사항입니다.


고객 번호.


고객 번호를 입력하십시오.


CUSTOMER_STATUS.


고객 상태를 입력하십시오. 이 항목은 필수 항목입니다.


고객 유형.


고객의 고객 유형을 나타내려면 '내부'또는 '외부'를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


CUST_TAX_CODE, SITE_USE_TAX_CODE.


선택한 칼럼에 따라 고객이나 사업 목적에 지정할 세금 코드를 입력하십시오. 세금 코드 및 요율 창에서 이전에 정의한 세금 코드를 사용해야합니다. 이 열은 선택 사항입니다.


CUST_TAX_EXEMPT_NUM.


이 열은 현재 고객 인터페이스에서 사용하지 않으므로 비워 두어야합니다.


CUST_TAX_REFERENCE.


고객의 세금 등록 번호를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


CUST_SHIP_VIA_CODE, SITE_SHIP_VIA_CODE.


선택한 열에 따라 고객에게 할당 할 운송 업체 또는 고객의 사업 목적을 입력하십시오. 화물 운송 업체 창에서 이전에 정의한화물 운송 업체를 사용하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


CREATED_BY.


이 행을 작성중인 사용자 ID를 입력하십시오. 이 항목은 필수 항목입니다.


생산 일.


시스템 날짜를 입력하십시오. 이 항목은 필수 항목입니다.


DEMAND_CLASS_CODE.


고객의 주소에 대한 수요 클래스를 입력하십시오. Demand Classes 창에서 이전에 정의한 Demand 클래스를 사용하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


고객 주소의 사업 목적이 청구서 인 경우 채권 계정의 코드 조합 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


고객 주소의 사업 목적이 청구서 인 경우 수익 계정의 코드 조합 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


고객 주소의 사업 목적이 청구서 인 경우 세금 계정의 코드 조합 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


GL_ID_FREIGHT.


고객 주소의 사업 목적이 청구서 인 경우 Freight 계정의 코드 조합 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


GL_ID_CLEARING.


고객 주소의 비즈니스 목적이 청구서 인 경우 AutoInvoice Clearing 계정의 코드 조합 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


GL_ID_UNBILLED.


고객 주소의 사업 목적이 청구서 인 경우 미수금 계정에 대한 코드 조합 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


GL_ID_UNEARNED.


고객 주소의 비즈니스 목적이 청구서 인 경우 불 처리 수익 계정의 코드 조합 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


INSERT_UPDATE_FLAG.


새 레코드를 삽입 할 것인지 또는 기존 레코드를 업데이트 할 것인지 지정하십시오. 이 항목은 필수 항목입니다.


INTERFACE_STATUS.


이 열은 고객 인터페이스에서 사용하며 null로 두어야합니다. 고객 인터페이스 프로그램은이 열을이 인터페이스 레코드에 적용되는 모든 오류 메시지로 업데이트합니다. 인터페이스 레코드에 몇 가지 문제점이있는 경우, Customer Interface 프로그램은이 컬럼을 다중 오류 코드로 갱신합니다.


고객의 비즈니스 목적에 대한 약식 이름을 입력하십시오. 이 값을 사용하여 데이터 입력 중에 비즈니스 목적을 빠르게 참조 할 수 있습니다.


중요 :이 열은 업데이트 할 수 없습니다.


LOCATION_CCID.


이 열은 고객 인터페이스에서 사용하며 null로 두어야합니다. 고객 인터페이스는 유효한 주소의 코드 조합 ID를이 열에 저장합니다.


LAST_UPDATED_BY.


이 행을 갱신하는 사용자 ID를 입력하십시오. 이 항목은 필수 항목입니다.


LAST_UPDATE_DATE.


시스템 날짜를 입력하십시오. 이 항목은 필수 항목입니다.


LAST_UPDATE_LOGIN.


로그인 ID를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


고객의 사이트에서 사용하는 언어를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


MESSAGE_TEXT.


이 열은 고객 인터페이스에서 사용하며 null로 두어야합니다.


고객 인터페이스 프로그램에서 유효성을 검사하고 고객 정보를 가져올 운영 단위를 입력하십시오.


이 열은 선택 사항입니다. 값을 입력하지 않으면 고객 인터페이스 프로그램이 액세스 목록의 모든 운영 단위에 대한 고객 정보의 유효성을 검사하고 가져옵니다.


ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


원래 시스템에서 고객 주소를 고유하게 식별하는 데 사용할 수있는 값을 입력하십시오.


이 열은 RA_CUSTOMERS_INTERFACE의 기본 키의 일부입니다. 기본 키는 ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF, ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF 및 SITE_USE_CODE의 조합입니다.


고객에 대해 여러 개의 주소를 입력하려면 RA_CUSTOMERS_INTERFACE에 고객 정보가 동일하지만 주소 정보가 다른 여러 레코드를 입력하십시오.


주소 정보를 삽입하거나 업데이트하는 경우이 열이 필요합니다.


ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF.


원래 시스템에서 고객을 고유하게 식별하는 값을 입력하십시오.


이 열은 RA_CUSTOMERS_INTERFACE의 기본 키의 일부입니다. 기본 키는 ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF, ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF 및 SITE_USE_CODE의 조합입니다.


신규 고객을 입력하는 경우 RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE에 고객 레벨 프로파일을 입력해야합니다. 이 항목은 필수 항목입니다.


ORIG_SYSTEM_PARENT_REF.


관련 고객의 원래 시스템 참조가있는 경우 입력하십시오. 이 열에 값을 입력하면 고객 인터페이스 프로그램에 대한 상호 고객 계정 생성 매개 변수를 확인하여 응용 프로그램이 자동으로 상호 관계를 생성해야하는지 여부를 결정합니다.


매개 변수가 Yes로 설정된 경우 시스템은 HZ_CUST_ACCT_RELATE_ALL 테이블에 추가로 반대 항목을 작성합니다. 이 열은 선택 사항입니다.


ORIG_SYSTEM_PARTY_REF.


원래 시스템에서 파티를 고유하게 식별하는 데 사용할 수있는 값을 입력하십시오. 기존 당사자에 대한 새 고객을 만들려면이 열을 기존 당사자의 참조로 채워야합니다. 이 열은 고객 인터페이스를 통해 한 당사자의 여러 고객 계정을 생성하는 데 사용됩니다.


원래 시스템 참조를 제공하지 않으면 ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF 열의 값이 고객뿐만 아니라 당사자에 대한 참조가됩니다.


PARTY_NUMBER.


HZ : 파티 번호 프로파일 생성 옵션이 No로 설정된 경우 파티 번호를 입력하십시오. 프로필 옵션을 예로 설정하면 파티 번호가 자동으로 생성되므로이 열을 비워 두셔야합니다.


PARTY_SITE_NUMBER.


HZ : 파티 사이트 번호 생성 프로파일 옵션이 아니오로 설정된 경우 파티 사이트 번호를 입력하십시오. 프로필 옵션을 예로 설정하면 파티 사이트 번호가 자동으로 생성되므로이 열을 비워 두셔야합니다.


PERSON_FLAG


고객이 사람인 경우 Y를 입력하십시오.


PERSON_FIRST_NAME.


고객이 사람인 경우 그 사람의 이름을 입력하십시오.


PERSON_LAST_NAME.


고객이 사람인 경우 성 또는 성이라고도하는 성을 입력하십시오.


PRIMARY_SITE_USE_FLAG.


사이트 사용이 주요 비즈니스 목적인지 여부를 나타내는 'Y'또는 'N'을 입력하십시오. INSERT_UPDATE_FLAG가 'Y'이고 ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF에 값을 입력하는 경우에만이 열에 값을 입력하십시오. 이 열에 값을 입력하지 않으면 첫 번째 활성 사이트 사용이 기본으로 설정됩니다.


주소를 삽입 할 때 필수이며 레코드가 업데이트 목적 일 때 null이어야합니다. 업데이트 할 수 없습니다.


REQUEST_ID.


이 열은 고객 인터페이스에서 사용하며 null로 두어야합니다.


SITE_USE_CODE.


고객의 주소에 대한 사업 목적을 입력하십시오. 미수금 조회 창에서 이전에 정의한 비즈니스 용도를 조회 유형으로 '고객 주소에 대한 사업 목적'으로 사용하십시오.


이 열은 RA_CUSTOMERS_INTERFACE의 기본 키의 일부입니다. 기본 키는 ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF, ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF 및 SITE_USE_CODE의 조합입니다.


ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF에 값을 입력하는 경우이 열에 값을 입력해야합니다. 주소에 대해 여러 가지 비즈니스 목적을 입력하려면 RA_CUSTOMERS_INTERFACE에 동일한 고객 및 주소 정보가 있지만 사이트 사용이 다른 여러 레코드를 입력하십시오. 한 가지 유형의 비즈니스 용도 만 각 주소에 할당 할 수 있습니다.


SITE_USE_TAX_EXEMPT_NUM.


이 열은 현재 고객 인터페이스에서 사용하지 않으므로 비워 두어야합니다.


SITE_USE_TAX_REFERENCE.


고객 사이트의 세금 등록 번호를 입력하십시오. 이 열은 선택 사항입니다.


고객 레코드와 관련된 지역을 입력하십시오.


TRANSLATED_CUSTOMER_NAME.


번역 된 고객 이름.


VALIDATED_FLAG.


이 열은 고객 인터페이스에서 사용하며 null로 두어야합니다.


WARNING_TEXT.


이 열은 현재 고객 인터페이스에서 사용하지 않습니다.


월드 와이드 웹 (World Wide Web)의 고객 홈 페이지에 대한 URL (Uniform Resource Locator). 이 열은 선택 사항입니다.


테이블 이름 : RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE.


이 테이블은 고객 프로파일 정보를 저장합니다. RA_CUSTOMERS_INTERFACE에서 새 고객을 입력하는 경우, 이미 존재하는 고객 프로파일 클래스 또는 고객 프로파일 값을 전달해야합니다. 새 고객을 입력하거나 고객 프로파일 정보를 고객 주소에 지정하지 않을 경우이 테이블에 값을 입력 할 필요가 없습니다.


HZ_CUST_PROFILE_CLASSES 테이블에는 전달한 프로파일 클래스의 값 또는 클래스를 제공하지 않을 경우 시드 된 프로파일 클래스의 값이 들어 있습니다. 반입 중에이 값은 HZ_CUSTOMER_PROFILES 테이블을 채 웁니다.


RA_CUSTOMERS_PROFILES_INTERFACE 테이블의 데이터는 HZ_CUSTOMER_PROFILES 테이블도 채 웁니다. 두 소스 모두 HZ_CUSTOMER_PROFILES 테이블의 동일한 열에 값을 제공 할 수 있으므로 결과 값은 RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE 테이블의 값이 널인지 여부에 따라 달라집니다.


값이 널 (NULL)이 아닙니다. RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE 테이블의 값은 항상 HZ_CUST_PROFILE_CLASSES 테이블의 값을 겹쳐 씁니다.


These fields in the HZ_CUSTOMER_PROFILES table still take the null value from the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACES table:


ATTRIBUTE1 through ATTRIBUTE15.


GLOBAL_ATTRIBUTE1 through GLOBAL_ATTRIBUTE20.


Note: During the update of customer profiles, the RISK_CODES and CREDIT_RATING fields in the HZ_CUSTOMER_PROFILES table retain their existing values when the values for these fields are null in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACES table.


These fields in the HZ_CUSTOMER_PROFILES table take instead the value from the HZ_CUST_PROFILE_CLASSES table:


COLLECTOR_ID (referenced by the COLLECTOR_NAME column in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


AUTOCASH_HIERARCHY_ID (referenced by the AUTOCASH_HIERARCHY_NAME column in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


STANDARD_TERMS (referenced by the STANDARD_TERM_NAME column in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


STATEMENT_CYCLE_ID (referenced by the STATEMENT_CYCLE_NAME column in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


GROUPING_RULE_ID (referenced by the GROUPING_RULE_NAME column in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


AUTOCASH_HIERARCHY_ID_FOR_ADR (referenced by the AUTOCASH_HIERARCHY_NAME_ADR column in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


CREDIT_ANALYST_ID (not exposed in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


REVIEW_CYCLE (not exposed in the RA_CUSTOMER_PROFILES_INTERFACE table)


ACCOUNT_STATUS.


Enter the status of your customer's account. Use account statuses you previously defined in the Receivables Lookups window with a lookup type of 'Account Status.' This column is optional.


ATTRIBUTE_CATEGORY, AMOUNT_ATTRIBUTE_CATEGORY.


Enter Descriptive Flexfield category information. These columns are optional.


ATTRIBUTE1-15, AMOUNT_ATTRIBUTE1-15.


Enter Descriptive Flexfield information. These columns are optional.


AUTO_REC_INCL_DISPUTED_FLAG.


Specify whether to include debit items that have been placed in dispute when you create automatic receipts for your customers. Defaults to No if null.


AUTOCASH_HIERARCHY_NAME.


Enter the AutoCash Rule set to assign to your customer. Use AutoCash Rules sets that you previously defined in the AutoCash Rule Sets window.


AUTO_REC_MIN_RECEIPT_AMOUNT.


Enter the minimum receipt amount that must be specified for your customer when you create automatic receipts in this currency. This column is optional.


CHARGE_ON_FINANCE_CHARGE_FLAG.


Specify whether you want to compound interest for your customer.


CLEARING_DAYS.


Enter the number of clearing days for a customer profile.


COLLECTOR_NAME.


Enter the collector assigned to a customer profile.


CONS_INV_FLAG.


Enter Y if you send your customer consolidated billing invoice.


CONS_INV_TYPE.


If you send your customer consolidated bills, then enter the type of consolidated billing invoice, SUMMARY or DETAIL.


CREATED_BY.


Enter the user ID that is creating this row. This column is required.


CREATION_DATE.


Enter the system date. This column is required.


CREDIT_BALANCE_STATEMENTS.


Specify whether to send statements to customers with credit balances.


CREDIT_HOLD.


Specify whether to put a hold on your customer's credit.


CREDIT_RATING.


Enter the credit rating for your customer. Use credit ratings you previously defined in the Receivables Lookups window using the lookup Type 'Credit rating for customers.' This column is optional.


CURRENCY_CODE.


Enter a currency code to define customer profile amounts for your customer. Use currency codes previously defined in the Currencies window. Regardless of the value stored in INSERT_UPDATE_FLAG, Customer Interface always inserts and updates customer profile amount values you pass in this table. You must enter a value if any one of the following columns have values:


To update customer profile amounts, you provide a currency code for each row in the interface table. To update just the customer profile, you provide one row with a null CURRENCY_CODE column. To update both, you must provide a row with a null CURRENCY_CODE column to update the profile and rows with currency code to update the amounts.


CUSTOMER_PROFILE_CLASS_NAME.


Enter the name of the customer profile class you want to assign to a customer or bill-to, dunning, or statements address. This column is required.


If this column is null, an active profile class with a profile class ID of '0' must exist in the HZ_CUST_PROFILE_CLASSES table.


DISCOUNT_TERMS, CREDIT_CHECKING, DUNNING_LETTERS, INTEREST_CHARGES, STATEMENTS.


Specify whether to allow discounts, check credit, send dunning letters, charge interest or and send statements.


DISCOUNT_GRACE_DAYS.


Enter the number of days after the discount date that your customer can still take discounts.


GROUPING_RULE_NAME.


Enter the grouping rule to assign to your customer. Use grouping rules you previously defined in the Grouping Rules window.


INTERFACE_STATUS.


This column is used by Customer Interface and should be left null. The Customer Interface program updates this column with all error messages which apply to this interface record. If an interface record has several problems, the Customer Interface program updates this column with multiple error codes.


INSERT_UPDATE_FLAG.


Enter a value to indicate whether you are inserting a new record or updating an existing record.


Regardless of the value you enter in this column, you cannot insert or update profile information in the following columns: CURRENCY_CODE, AUTO_REC_MIN_RECEIPT_AMOUNT, INTEREST_RATE, MAX_INTEREST_CHARGE, MIN_DUNNING_AMOUNT, MIN_DUNNING_INVOICE_AMOUNT, MIN_FC_BALANCE_AMOUNT, MIN_FC_INVOICE_AMOUNT, MIN_STATEMENT_AMOUNT, OVERALL_CREDIT_LIMIT, TRX_CREDIT_LIMIT, AMOUNT_ATTRIBUTE_CATEGORY and AMOUNT_ATTRIBUTE1 through AMOUNT_ATTRIBUTE15.


If you are tying to insert new profile amount information, Customer Interface will automatically insert this information even if this column is set to 'U.' For example, if you want to update the tax printing option value for a record that you have already inserted and at the same time enter a new currency code for this customer profile, enter 'U' in this column. Customer Interface will automatically update the tax printing option value and automatically insert the new currency code.


This column is required.


INTEREST_PERIOD_DAYS.


Enter the number of days to which the interest rate refers.


INTEREST_RATE.


Enter the interest rate to charge your customer for this currency. This column is optional.


LAST_UPDATED_BY.


Enter the user ID that is updating this row. This column is required.


LAST_UPDATE_DATE.


Enter the system date. This column is required.


LAST_UPDATE_LOGIN.


Enter the login ID. This column is optional.


MAX_INTEREST_CHARGE.


Enter the maximum amount of interest to charge your customer in this currency for each invoice. This column is optional.


MIN_DUNNING_AMOUNT.


Enter the minimum amount in this currency that must be past due for your customer before you select the customer for dunning. This column is optional.


MIN_DUNNING_INVOICE_AMOUNT.


Enter the minimum invoice amount in this currency that must be past due for your customer before you select the customer for dunning. This column is optional.


MIN_FC_BALANCE_AMOUNT.


Enter the minimum customer balance that you require before you charge your customer finance charges for past due items in this currency. This column is optional.


MIN_FC_INVOICE_AMOUNT.


Enter the minimum invoice balance that you require before you charge your customer finance charges for past due items in this currency. This column is optional.


MIN_STATEMENT_AMOUNT.


Enter the minimum outstanding balance in this currency that your customer must exceed in order for a statement to be generated. This column is optional.


Enter the operating unit for which you want the Customer Interface program to validate and import customer information.


This column is optional. If you do not enter a value, the Customer Interface program validates and imports customer information for all the operating units on your access list.


ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF.


Enter the value that represents the customer or bill-to, dunning, or statements site for which you are inserting or updating customer profile information.


ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


Enter the value that represents the customer bill-to, dunning, or statements address for which you are inserting or updating customer profile information. An active bill-to, dunning, or statements business purpose must be associated with this address.


OVERALL_CREDIT_LIMIT.


Enter the total amount of credit to give to your customer in this currency. This column is optional.


OVERRIDE_TERMS.


Specify whether you want to be able to enter payment terms that are different from the payment term you enter in STANDARD_TERM_NAME.


PAYMENT_GRACE_DAYS.


Enter the number of days you will allow your customer's receipt to be overdue before you initiate collection action.


PERCENT_COLLECTABLE.


Enter the percentage of your customer's account balance that you expect to collect regularly. This column is optional.


REQUEST_ID.


This column is used by Customer Interface, and should be left null.


Enter the risk code for your customer. Use risk codes you previously defined in the Receivables Lookups window with a lookup type of 'Customer credit risk.' This column is optional.


STANDARD_TERM_NAME.


Enter the standard payment terms for your customer. Use payment terms that you previously defined in the Payment Terms window. This column is optional.


STATEMENT_CYCLE_NAME.


Enter the statement cycle to associate with your customer. Use statement cycles that you previously defined in the Statement Cycles window.


TAX_PRINTING_OPTION.


Enter a tax printing option to indicate how you want to print tax information for your customer's invoices.


Enter the percent over the credit limit that your customer can exceed before you will act.


TRX_CREDIT_LIMIT.


Enter the amount of credit for each order that you want to give to your customer in this currency.


VALIDATED_FLAG.


This column is used by Customer Interface, and should be left null.


Table Name: RA_CONTACT_PHONES_INTERFACE.


This table stores telephone numbers for customers, addresses and contacts as well as contacts for customers and addresses. You do not have to enter values in this table if you do not want to pass telephone or contact information.


CONTACT_ATTRIBUTE_CATEGORY.


Enter Descriptive Flexfield category information. This column is optional.


PHONE_ATTRIBUTE_CATEGORY.


Enter Descriptive Flexfield category information. This column is optional.


PHONE_ATTRIBUTE_1-15.


Enter Descriptive Flexfield category information. These columns are optional.


CONTACT_ATTRIBUTE1-24.


Enter Descriptive Flexfield information. These columns are optional.


CONTACT_FIRST_NAME.


Enter the contact's first name.


CONTACT_JOB_TITLE.


Enter the job title or responsibility for this contact. Use contact job titles that you previously defined in the Receivables Lookups window. This column is optional.


CONTACT_LAST_NAME.


Enter the contact's last name. If ORIG_SYSTEM_CONTACT_REF is filled in, then you must enter a value in this column. Otherwise, this column is optional.


CONTACT_POINT_TYPE.


Enter the type of the contact point, such as phone or e-mail, that you want to update.


CONTACT_TITLE.


Enter the title for this contact. This column is optional.


CREATED_BY.


Enter the user ID that is creating this row. This column is required.


CREATION_DATE.


Enter the system date. This column is required.


INTERFACE_STATUS.


This column is used by Customer Interface and should be left null. The Customer Interface program updates this column with all error messages that apply to this interface record. If an interface record has several problems, the Customer Interface program updates this column with multiple error codes.


INSERT_UPDATE_FLAG.


Enter a value to indicate whether you are inserting a new record or updating an existing record. This column is required.


LAST_UPDATED_BY.


Enter the userid that is updating this row. This column is required.


LAST_UPDATE_DATE.


Enter the system date. This column is required.


LAST_UPDATE_LOGIN.


Enter the login ID. This column is optional.


Enter the operating unit for which you want the Customer Interface program to validate and import customer information.


This column is optional. If you do not enter a value, the Customer Interface program validates and imports customer information for all the operating units on your access list.


ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF.


Enter a value that you can use to uniquely identify your customer in your original system.


ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


Enter a value that you can use to uniquely identify this address in your original system.


If this column is null, the phone or contact that you enter refers to the customer.


ORIG_SYSTEM_CONTACT_REF.


Enter a value that you can use to uniquely identify this contact in your original system.


This column forms part of the primary key for HZ_CUST_ACCT_ROLES and HZ_ORG_CONTACTS. The primary key is a combination of ORIG_SYSTEM_CONTACT_REF and ORIG_SYSTEM_TELEPHONE_REF.


To enter a contact for a customer, do not enter a value in ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


If you are entering a contact for a specific address, then enter values in both ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF and ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


ORIG_SYSTEM_TELEPHONE_REF.


Enter a value that you can use to uniquely identify this telephone in your original system.


This column forms part of the primary key for RA_CONTACT_PHONES_INTERFACE. The primary key is a combination of ORIG_SYSTEM_CONTACT_REF and ORIG_SYSTEM_TELEPHONE_REF.


To enter a telephone for a customer, do not enter values in ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF or ORIG_SYSTEM_CONTACT_REF.


To enter a telephone for a specific address, enter values in ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF and ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


To enter telephones for a specific contact, enter values in ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF, ORIG_SYSTEM_CONTACT_REF, and ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF, if the contact is associated with an address.


REQUEST_ID.


This column is used by Customer Interface and should be left null.


Enter the telephone number for the customer, address, or contact.


TELEPHONE_AREA_CODE, TELEPHONE_EXTENSION.


Enter the area code or extension for the telephone number, depending on the column you choose. These columns are optional.


TELEPHONE_TYPE.


Enter the type of telephone number such as General, Fax, or Telex. Use telephone types that you previously defined in the Receivables Lookups window with a lookup type of 'Types of communication used in contacting customers.'


If TELEPHONE_TYPE in RA_CONTACTS_PHONES_INT_ALL = 'TLX,' then CONTACT_POINT_TYPE = 'TLX' and PHONE_LINE_TYPE is null.


If TELEPHONE_TYPE in RA_CONTACTS_PHONES_INT_ALL is a valid lookup code of PHONE_LINE_TYPE lookup and = 'Phone,' then CONTACT_POINT_TYPE = 'PHONE' and PHONE_LINE_TYPE = 'GEN.'


If TELEPHONE_TYPE in RA_CONTACTS_PHONES_INT_ALL is a valid lookup code of PHONE_LINE_TYPE lookup and does not = 'PHONE,' then CONTACT_POINT_TYPE = 'PHONE' and PHONE_LINE_TYPE = valid lookup code 'X.'


If you want to specify that the phone line type is general, then you should populate the interface table with 'GEN.' The CONTACT_POINT_TYPE will be 'PHONE' for all telephone types except 'TLX.'


VALIDATED_FLAG.


This column is used by Customer Interface and should be left null.


The gender of the contact person (male or female). This column is not currently used by Customer Interface.


_ADDRESS.


The electronic mail address for this contact person. This column is optional.


The location used by the postal service to deliver mail to this contact person. This column is optional.


SALUTATION.


The introductory greeting to use in official documents sent to this contact person. This column is not currently used by Customer Interface.


CONTACT_KEY.


This column is populated by an Oracle Sales and Marketing Application Programming Interface (API). This column is optional.


Table Name: RA_CUSTOMER_BANKS_INTERFACE.


This table stores bank information for a customer or for a specific Bill-To address. You do not have to enter values in this table if you do not want to insert or assign customer bank information. If you associate an automatic payment method to a customer or a customer's Bill-To business purpose, you must enter a bank account for this customer.


ATTRIBUTE_CATEGORY.


Enter Descriptive Flexfield category information. This column is optional.


ATTRIBUTE1-15.


Enter Descriptive Flexfield information. This column is optional.


BANK_ACCOUNT_NUM, BANK_ACCOUNT_CURRENCY_CODE.


Enter the account number or currency code for this bank account, depending on the column you choose. This number must be unique within a bank branch.


BANK_ACCOUNT_INACTIVE_DATE.


Enter the date that this bank account becomes inactive. This column is optional.


BANK_ACCOUNT_DESCRIPTION.


Enter a description for this bank account. This column is optional.


BANK_ACCOUNT_CHECK_DIGITS.


Enter the number this bank account prints on checks. This column is optional.


BANK_ACCOUNT_NAME.


Enter the bank account name to assign to a customer or Bill-To address. Use the Banks window to define banks and bank accounts for your customers. If the bank account has not already been defined, Customer Interface will try to create it in AP_BANK_ACCOUNTS. This column is required.


BANK_NAME, BANK_BRANCH_NAME.


Enter the name of the bank or bank branch for the account you are inserting. If the bank account does not exist, you must enter a value.


BANK_NUMBER.


Enter the number of the bank associated with the bank account.


Enter the number of the bank branch associated with the bank account you are inserting.


BANK_BRANCH_DESCRIPTION.


Enter a description for this bank branch. This column is optional.


BANK_BRANCH_ADDRESS1-4, BANK_BRANCH_CITY, BANK_BRANCH_COUNTY, BANK_BRANCH_STATE, BANK_BRANCH_ZIP, BANK_BRANCH_PROVINCE.


Enter the street address, city, county, state, postal code, or province for this bank branch. These columns are optional.


BANK_BRANCH_COUNTRY.


Enter the country for this bank branch. This column is optional.


BANK_BRANCH_PHONE, BANK_BRANCH_AREA_CODE.


Enter the telephone number or telephone area code for this bank branch. These columns are optional.


BANK_BRANCH_EFT_USER_NUMBER.


Enter the Electronic Funds Transfer user ID. This column is optional.


BANK_ACCOUNT_ATT_CATEGORY, BANK_BRANCH_ATT_CATEGORY.


Enter Descriptive Flexfield category information. These columns are optional.


BANK_ACCOUNT_ATTRIBUTE1-15, BANK_BRANCH_ATTRIBUTE1-15.


Enter Descriptive Flexfield information. These columns are optional.


BANK_HOME_COUNTRY.


Enter the home country code for the bank. This columns is optional.


CREATED_BY.


Enter the user ID that is creating this row. This column is required.


CREATION_DATE.


Enter the system date. This column is required.


Enter the date that this bank account becomes inactive. This column is optional.


INTERFACE_STATUS.


This column is used by Customer Interface and should be left null. The Customer Interface program updates this column with all error messages that apply to this interface record. If an interface record has several problems, the Customer Interface program updates this column with multiple error codes.


LAST_UPDATED_BY.


Enter the user ID that is updating this row. This column is required.


LAST_UPDATE_DATE.


Enter the system date. This column is required.


LAST_UPDATE_LOGIN.


Enter the login ID. This column is optional.


Enter the operating unit for which you want the Customer Interface program to validate and import customer information.


This column is optional. If you do not enter a value, the Customer Interface program validates and imports customer information for all the operating units on your access list.


ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF.


Enter the value that represents the customer for which you are inserting bank information. This column is required.


ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


Enter the value that represent the customer address for which you are inserting bank information. An active Bill-To business purpose must be associated with this address. This column is required only if you want to insert bank information for a specific Bill-To address.


PRIMARY_FLAG.


Indicates whether this is the primary bank account for this customer or Bill-To address. This column is required.


REQUEST_ID.


This column is used by Customer Interface, and should be left null.


START_DATE.


Enter the starting date that this bank account becomes active. This column is required.


VALIDATED_FLAG.


This column is used by Customer Interface, and should be left null.


Table Name: RA_CUST_PAY_METHOD_INTERFACE.


This table stores payment method information for a customer or for a specific Bill-To address. If you associate an automatic payment method to a customer or a customer's Bill-To address, a bank account must exist for this customer. You do not have to enter values in this table if you do not want to assign a payment method to a customer. You cannot insert payment methods using Customer Interface. You must use the Payment Methods window to create new payment methods.


ATTRIBUTE_CATEGORY.


Enter Descriptive Flexfield category information. This column is optional.


ATTRIBUTE1-15.


Enter Descriptive Flexfield information. This column is optional.


CREATED_BY.


Enter the user ID that is creating this row. This column is required.


CREATION_DATE.


Enter the system date. This column is required.


Enter the date that this payment method becomes inactive. This column is optional.


INTERFACE_STATUS.


This column is used by Customer Interface and should be left null. The Customer Interface program updates this column with all error messages that apply to this interface record. If an interface record has several problems, the Customer Interface program updates this column with multiple error codes.


LAST_UPDATED_BY.


Enter the user ID that is updating this row. This column is required.


LAST_UPDATE_DATE.


Enter the system date. This column is required.


LAST_UPDATE_LOGIN.


Enter the login ID. This column is optional.


Enter the operating unit for which you want the Customer Interface program to validate and import customer information.


This column is optional. If you do not enter a value, the Customer Interface program validates and imports customer information for all the operating units on your access list.


ORIG_SYSTEM_CUSTOMER_REF.


Enter the value that represents the customer for which you are inserting a payment method. This column is required.


ORIG_SYSTEM_ADDRESS_REF.


Enter the value that represents the customer address for which you are inserting a payment method. An active Bill-To business purpose must be associated with this address. This column is required only if you are inserting a payment method for a specific Bill-To address.


PAYMENT_METHOD_NAME.


Enter the name of the payment method that you want to assign to a customer or Bill-To address. This column is required.


PRIMARY_FLAG.


Enter 'Y' or 'N' to indicate whether this is the primary payment method for a customer or Bill-To address. This column is required.


REQUEST_ID.


This column is used by Customer Interface and should be left null.


START_DATE.


Enter the starting date that this payment method becomes active. This column is required.


VALIDATED_FLAG.


This column is used by Customer Interface and should be left null.


Customer Interface, Oracle Trading Community Architecture User Guide.


System Tables Updated by Customer Interface, Oracle Trading Community Architecture User Guide.


Interface Data Required to Run Customer Interface, Oracle Trading Community Architecture User Guide.


A Sample Customer Import, Oracle Trading Community Architecture User Guide.

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